Dubliners

Fan vilken rolig kväll jag hade igår:D
Först gick jag och Buffy till Louise och drack te och bakade underbart goda kanelbullar:D


Sedan blev det dags för vin såklart!
Jag blev lite lagomt lullig, och sedan lagade Louise god mat:)
Klyftpotatis o kyckling

Sen kom Fredrik hem från jobbet och hämtade mig och vi gick hem.
Där drack vi ännu mer vin och gottigt och sen helt spontant åkte vi till en underbar pub som heter "Dubliners" som är en irländsk/brittisk pub! Det var riktigt härlig stämning där!

När vi kom dit så var ett liveband där och spelade och spelade den där Titanic låten när Jack och Rose är underdäck på den där lite roligare festen ;)

 



Det var en riktigt rolig kväll men idag är jag seg!:P
Haha!!
Tydligen hade jag ringt mamma klockan 02 i natt och tjatat om livet och barnen och jag vette faen allt!!
Haha, förlåt mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Lät som en mkt trevlig dag/kväll du :D

2011-03-11 @ 21:38:05
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0