The Break-up

Som ni läste igår så blev jag singel.
Singel, singel, singel.

Fredrik och jag är alltså inte tillsammans längre.
Det var ett ömsesidigt beslut. Men det är jobbigt ändå.
Så efter 3 år och 2 månader säger vi adjö till varandra.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, eftersom jag mot alla odds äntligen fått ett jobb i Göteborg.
Men troligt så blir jag kvar här!
Fatta va coolt o bo här själv :D

Har en etta på 23 hemska små kvadrat på G, men det är långt ifrån färdigt. Har inte ens sett den, men det blir väl panik byte!

Skulle jobbat 8-16 men jag var alldeles för förstörd och ledsen för att ens orka ta mig upp ur sängen.
Jag är hes för att jag har gråtit så mycket och är helt uttorkad efter alla tårar.
Men idag är en ny dag och jag känner mig lite bättre, ledsen självklart men jag vet att det kommer ordna sig för det gör det alltid.
Men imorgon blir det i alla fall jobb 8-15
Sen: VÄRMLAND!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska fredrik bo kvar i 3an eller ska ni byta helt o hållet? cissi är ju i skit stort behov av större o hon har ju en 2a iallafall?? kram <3

2011-06-17 @ 00:13:03
Postat av: Jimiini*

♥♥♥

2011-06-17 @ 08:33:32
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: Lina

Va roligt att du blir kvar i här i Göteborg :) många kramar

2011-06-19 @ 20:31:35
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

Vad händer??:O har missat allt detta juh!!! Nu MÅSTE jag och madde komma till dig en helg snart!! Vi måste få prata och hålla om dig gumman! <3<3<3<3

2011-06-20 @ 22:29:48
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Christina

Vet inte hur jag hamnade här egentligen, men har läst dina inlägg ibland, men aldrig kommenterat. Jag vet en speciell person som kommer att sakna dig och vovven/vovvarna om/när du flyttar. Min pappa (Gustav Alex...) bor över dej och han pratar alltid så gott om dig! Lycka till med allt i framtiden. Följ ditt eget hjärta!

Kram ☆❤☆

2011-06-22 @ 06:43:33
Postat av: Frida

Tråkigt att höra!

Hoppas att allt är bra med dig ändå.

Kram!

2011-07-01 @ 13:42:16
URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0