Welcome To My World!

Välkommen till en ny dag i min värld!
Efter en natt med skitsömn så sitter jag här nu och har precis druckit min obligatoriska te kopp :)
Jag drömde så jäkla hemskt i natt :S Eller ja, först drömde jag underbart ;)
Men sen vaknade jag till på morgon och när jag somnade om då så drömde jag så jävla vidrigt :S

Låter helt sjukt, men det var typ ett osynligt foster (ett spökfoster) som dödade alla mina syskon!
Ursch :S Det var så hemskt!
Och sen när jag sprang därifrån så sprang jag ner för ett trapphus och då öppnade det här spökfostret dörren och ropade efter mig:
- Du är välkommen tillbaka om du vill leka

EWWW!

Jobb idag 13-15. Men jag åker dit så jag är där vid kvart i ett istället så jag kan åka färja över till kontoret ;) Hihi!
Vädret är underbart idag och idag blir det nog ett glas vin på balkongen eller vad säger ni? ;)
Imorgon blir det nog lite hemmaparty hos Diana och på söndag kommer ÄNTLIGEN Louise hem!

Jag fick ett gulligt sms från Louise igår:
"Vi diskuterade lite och kom helt enkelt fram till att vi båda gillar att ha dig och buffy boende hos oss, ni är liksom en del av vår lilla familj nu! Vi vill att du ska trivas hos oss så vi har bestämt att det är dax för oss att göra lite mer plats åt er, du förtjänar en egen garderob, kan inte vara roligt att bo i en resväska så det ska vi fixa när jag kommer hem :D"
ÄR HON INTE UNDERBAR ELLER VADDÅ!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0