Länge sedan nu

Vilken hemsk dag det var igår.
Det är jobbigt det här.... Fyfan!

Åkte även till kontoret lite tidigare idag och förklarade för chefen hur läget är och det kändes jättebra!
Har en riktigt bra chef.
Hon förstod verkligen.

Jobbade 12-16 idag. Jag var anvarig över ett startstäd!
Gick kanon bra men det är svårt att säga till folk vad de ska göra och speciellt om dom har missat någonstans :S
Men det gick bra och jag hoppas familjen blir glada när de kommer hem :)

Imorgon blir det jobb 8-15 först i Eriksberg 3 timmar och sedan vid Korsvägen i 3 timmar.
Jag har en lunch på 60min och den får väl spenderas på buss/spårvagn :S


När den här bilden togs var jag väldigt lycklig.
Känns som flera år sedan

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Allt kommer ordna sig och bli jättebra! Du kommer vara lycklig igen! ♥

2011-07-10 @ 17:07:59
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0