Here, Let Me Scratch That Itch

Vilken dag!
Jobbade 8-12 och gick iväg till busshållplatsen när jag kom på att jag hade glömt min svindyra skinnjacka hos kunden.
Fick panik och sprang tillbaka och missade givetvis bussen.
Gick upp mot Sahlgrenska och hoppade på en spårvagn, som givetvis inte åkte åt det hållet jag skulle.
Fick hoppa av vid Korsvägen och gå en promenad men hade tur och hoppade på bussen här, och sedan när jag kom till Brunnsparken så gick jag till banken och tog ut lite pengar så jag har till busskortet som ska fyllas på snart.
Ursch, vilken tråkig utgift det är =/

Sen hade jag lite bråttom hem, för jag skulle sola innan Fredrik skulle komma med Buffy (han hade varit hundvakt).
Gick och ställde mig vid Lilla Bommens busshållplats 13 och 17 minuter står det :O
Det är inte möjligt, tänkte jag! Men det var det minsann!
Och när bussen kom var den trasig förstås, så det fick komma en annan buss!
Det tog 30 min att ta sig från stan istället för de vanliga 10!

Sen hem och in och sola och sen möta Fredrik o ta lilla hunden!:)
MEN JÄKLAR!
Jag har solat två gånger den här veckan och efter varje gång så har jag fått ngt slags utslag på ryggen!
Det ser ut som små insektsbett och kliar så förbannat!!
Är det ngn som brukar sola solarium och vet vad det är?!
Det kliar så jag blir tokig! GAAH!!

Imorgon blir det jobb 13-15 och sen till kontoret och kopiera kundkort och hämta nycklar och sedan tar jag helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

solexem.. jag avrådet dig att inte sola på ett tag..

2011-07-29 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0