Utvärdering 2010

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
27:e juni, då hittade dom Niklas död. och den 14:e juli för då dog mormor

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några?

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, Fredriks syster fick sin lilla Malte :)

Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr. Två stycken

Vilka länder besökte du?
Inga tyvärr

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Pengar!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kört en bil med automat.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag ändå lyckades överleva allt skit som hände under året

Största misstaget?
Att jag började banta

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, mått otroligt dåligt psykiskt.

Bästa köpet?
Tvättmaskinen

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, vin

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner (Emma, Madde, Louise o Carro bland annat) och min familj och min underbara Fredrik :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt - September

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat Niklas en sista gång och sagt hur mkt jag älskar honom.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma med familjen :)

Har du varit kär i år?
Oh ja!

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives

Bästa boken du läste i år?
Dödergök av Katarina Wennerstam


Största musikaliska upptäckten?
Don't Stop Beliving by Journey

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma hos mamma o åt tårta men det var en sorlig födelsedag för mormor hade dött bara en vecka tidigare

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Människor skulle inte försvinna...

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans, cardigans, skjortor.

De bästa nya människorna du träffade?
-

Årets besvikelse?
-
Bästa vännerna detta år?
Madde, min underbara Madde:)
Louise min underbara Louise!
Emma, min underbara Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0