Nu blir det jobb!



Nu blir det jobb 7-15:30

Kommentarer
Postat av: louise

heja heja:D

2011-01-17 @ 08:58:05
Postat av: Zanna

Heeej :)



Förlåt för att jag svarar så sent, har haft krångel med nätet :(



Han tatuerar på fritiden, hans hobby, han är superduktig! :) Lägger verkligen ner hjärta och själ i det han gör.

Mina två är det han som gjort, bl.a, men han har gjort såå många nu :P

Han är faktiskt iväg och gaddar en kompis just nu :)

Det är riktigt häftigt, han är grymt duktig och självlärd, han har verkligen talang! :)



Haha, jo det blir ju så, har man väl börjat så vill man bara ha fler och fler.. jag får verkligen hålla mig i skinnet som bor med en som mer än gärna vill tatuera hela mig, haha.. Men fler kommer det att bli, med tiden :)

Vad har du för tatueringar nu?



Va kul att du gillar bloggen, va glad jag blir :)

Åhh, va söt du är, tusen tack, va gullig du är!

Ja men visst är han en riktig läckerbit? ;) hehe.. Fick storvinsten ja .P haha..

Är verkligen jätte lyckligt tillsammans med Stefan, alla förhållanden har ju hinder men vi har klarat oss igenom så mycket tillsammans så jag tror ingenting kan knäcka oss :)



Kika gärna in på bloggen, har precis kört igång en frågestund :)



Ta hand om dig och hoppas allt är kanon!



Kramar <3

2011-01-17 @ 15:54:05
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0