Mitt nyår

Nyår var kanon kul!
Ca kl 16:00 va Fredrik och jag hos Madde och hon gjorde mig så vacker så vacker :)
Sen kom Emma och Tobbe och de lagade lite mat och sedan kl 18:00 käkade vi klyftpotatis, sås, halloumiost, guacamole, sallad! Mmmm :)
Sedan började folk droppa in!
Vi lyssnade på musik och senare spelade vi "Dance Central" Skiiit kul!! :)
En perfekt kväll med andra ord!
Alla (inklusive hundarna) var på bra humör och kl. 05:00 stapplade vi hem :)

Tack alla!!

Hoppas på bilder snart från Emma! Själv tog jag inge :S

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

blev ju knappt några för mig heller:( dåligt juh:(

2011-01-10 @ 21:57:35
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0