Min helg

Vilken underbar helg!

Fredag:
Efter en natt med skitsömn. Ni vet:

Åkte sedan till Åmål först där Fredrik och jag och Buffy hade en mysig eftermiddag med min lillebror som har blivit stor och flytttat hemifrån!!
De bodde i en jättefin nyrenoverad lägenhet!
Sen kl. 20 ungefär var vi på Hammarö och åt god middag med Fredriks underbara föräldrar!
Gick och lade mig tidigt då jag var jättetrött

Lördag:
Åkte till IKEA och köpte lite doftljus och en duk till mitt nya fina bord :)

Sedan till Fredriks farmor och tackade för den fina julklappen (ett underbart vackert nattlinne)
Och sedan hem till Hammarö igen där Fredriks syster och man och son kom efter en liten stund!
Malte (Fredriks systerson) fick lite presenter och så åt vi god mat!:)
Sen tog Fredrik och jag med oss en varsin öl/cider och hoppade in i bastun och njööööt ;)

Söndag:
Åkte tillbaka till Göteborg igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0