Herregud, det är inte sant!!

Herregud! Jag läser den här tjejens blogg: Från 14år och gravid till 15 år och morsa.
Hon fick sin unge i slutet av november och blev gravid IGEN i slutet av december!!

Är det någon mer än jag som tycker att man borde höja byxmyndighets åldern till typ 20?!

Hjälp, ha sex när ni kan ta ansvar för det!! Man är uppenbarligen inte mogen för sex när man har en massa oskyddat sex och blir gravid konstant.
Hennes pöjk säger att anledningen till att dom inte använder kondom är:
1. Han har inte råd
2. De är för små

HAHAHA!! Någon mer än jag som tycker detta är grymt patetiskt!!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller helt med dig. Man kanske ska ta vara på sin ungdom innan man skaffar barn, och vadå för dyrt med kontomer, har dom inte hört talas om ungdomsmottagningen, där är det gratis, men vad kostar då inte ett BARN, ne just det, dom vill väl leva av föräldrarna eller soc, ja dom lär knappast ta hand om dessa stackars barn själva. OKej att man kan skaffa barn tidigt, vid 22-23 kanske men 15 ? Ska läsa den bloggen, om jag inte blir illa till mods efteråt.

2011-01-10 @ 22:11:18
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Då kanske du är nöjd nu när hon har fått missfall??



Tragiskt att folk ska sitta och prata illa om henne tycker jag! Jag menar mår du bättre av att hacka på Mikaela? Hon lever sitt liv och är en bra mamma! Du få gärna säga vad du vill men helt seriöst omoget av dig att klanka ner på Mikaela som är 15 år!! Vad vet vi igentligen, dom kanske vill ha ett till barn nu och vill dom det så är det upp till dom..

Hon är iaf stark som går igenom detta med att skaffa barn så ung, all respekt till henne!!!

2011-01-11 @ 11:33:38
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0