Det gjorde min dag!

Gick in på Louises blogg förut och blev väldigt glad!!
Detta gjorde min dag:

"Mia: Mia är den som bara under det senaste året har kryppt in under kategorin "Louise's bästa vänner". Vi träfffades när vi båda började läsa till lärare på Göteborgs universitet. Det klickade direkt och jag kommer ihåg att jag redan efter första dagen kände att "henne gillar jag". Hon är min "partner in crime" här i Göteborg! Vi kan sitta i timmar och bara prata på ett sånt där gött sätt! Vi förstår varandras situation här i göteborg eftersom vi båda är invandrare i denna staden och lämnat allt vi någonsin kännt till på våra hemorter."


Kommentarer
Postat av: Fader

Hihi, gud va gulligt sagt.



vinpolarna...:)

2011-01-17 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0