Efterlängtat paket!



Idag kom mitt tvätta face kit från MARY KAY!!
Det är bara Eye make up removern som fattas (kommer i slutet av feb)
Fan vad jag älskar MARY KAY!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men min dator har inte varit min bästa vän de senaste dagarna :(
Krånglat som fan, men nu verkar den funka i alla fall :)

Igår natt så vaknade jag av att jag frös så inni helvete!! Jag skallrade tänder :S Fast jag låg under två täcken!
Frågade Fredrik om jag var varm. Jag var jättevarm :S
Mådde skit dåligt hela dagen igår och i natt vaknade jag två gånger av att jag var blöööt av svett! Riktigt vidrigt!
En gång gick jag på toa och när jag gick o lade mig igen så lät det PLASK!
Haha fyfan va äckligt det är och bli sådär svettig!

Men idag är det bättre.
Hostar dock som en tok, men det blir nog snart bra igen! Får vara glad att jag bara var sjuk under typ två dagar!

Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0