Årets Oscarsklänningar 2011

Inatt var det alltså Oscarsgalan!
Så från 23-05:30 satt Fredrik och jag bänkade och tittade på alla underbara klänningar och tafatta försök att säga någonting roligt!
Jag har även bäst och sämst klädd lista!!
Sämst klädda:

VAD? Är detta? Klänningen är jättefin nertill men vad hände där uppe?!


Det här är OSCARSgalan, det var även din första Oscarsgala!
Slår man inte på stort då?
Alldeles för enkel för Oscarsgalan tycker jag. Det ser ju ut som en klänning man har på stranden!!


Behövs det ens kommentarer?
Riktigt ful klänningar tycker jag.
Volanger är inte riktigt min grej :P

BÄST KLÄDDA:D

En väldigt vacker klänning från Valentino!
Färgen passar henne väldigt bra och det är helt enkelt en underbar klänning :)


Denna 14 åring såg ut som en söt liten balleringa på röda mattan!
Frisyren och skorna är ett perfekt komplement till en vacker klänning :)


Jag gillade Nicoles klänning väldigt mkt, men varför röda skor?


Min stora favorit var Halle Berry!!
En underbart vacker klänning på en underbart vacker kvinna!
Älskar "fluffet" där nere! Helt otroligt vacker klänning!

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller helt med dig med alla! :)

2011-02-28 @ 22:05:56
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0