5 saker Ni inte visste om mig


5 saker Ni inte visste om mig:

- Jag är BESATT av att städa! Städar helst varje dag för att vara lugn. Blir tokig när det är stökigt

- Jag är skoltrött

- Jag kan lyssna på samma låt år efter år efter år! Tillexempel Anberlins- The Feel Good Drag har jag lyssnat på sen 2005 och tycker den är fortfarande lika bra!

- Jag kan inte hålla växter vid liv. De dör så fort dom kommer in genom dörren

- Jag är te beroende! Jag dricker 2-4 koppar/dag och får abstinens om jag inte dricker mitt underbara te!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah va bra då är vi två! Jag lyckades döda en kaktus en gång :S dock vääldigt stökig av mig...

2011-02-11 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0