Update

Emma lägger ju aldrig upp bilderna så jag får väl skriva här ändå, utan bilder :P

Fredag: Kom till Storförs vid ca 21:30.
Madde fick sina presenter! En skitsnygg Lady Gaga tröja o Beyoncés nya skiva :)
Drack lite vin o cider och sen la vi oss vid 01 ungefär

Lördag: Åkte hem till pappa o hjälpte han att städa lite och sen åkte vi hem till Madde o Erik igen o gjorde oss iordning!
Sen kom Emma o vi drack o stre (prata) stre, stre och stre.
Så jäkla kul! Vi åkte bil till Karlstad och käka så underbart god mat på Temple! :D
Sen gick vi ut på Temples uteservering och drack ännu mer! Haha :D
Sen kom Erik o hämta oss och jag halv däcka i bilen :P
Kom hem vid 02 kanske?
Däckade med klänninga o jacka på i sängen! Haha!

Söndag: Vaknade vid 08, 09 tror jag. Gick upp o Erik köpte skitgo frukost :D
Sen kl 11:30 åkte jag till khamn för att åka hem igen :(
Det var en jobbig tågresa hem :P

Nu i veckan har jag bara jobbat, jobbat, jobbat.
Fick min lönespec igår och blev lite besviken. Trodde jag skulle få mer, men NÄSTA månad vet jag att jag får mer för jag har jobbat jättemkt o inte vart sjuk ngt :)
Så det ska bli härligt! Haha, längtar redan till nästa lön :P

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

Jag har knappt tid att sitta vid datorn längre:( skaaaa lägga upp bilder snart, i helgen får du väl ta vilka bilder du vil från datorn;)

2011-08-25 @ 11:08:58
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0