Hard Work All Day


SAKNAR!!! <3<3
Jobbat idag 9-17.
Gud vad mycket konstiga människor det finns.
Haha, jag gick lite tidigare till nästa kund för jag tänkte äta lunch där.
Jag går dit och frågar:
- Är det okej om jag kommer lite tidigare så kan jag få äta min lunch här?
- ööööööööh...

Trodde först jag inte skulle få låna deras micro :O Tänkte VA FAEN!
Men tillslut sa mamman i huset ja och när jag stod framför micron med min matlåda så kommer dottern:
- Ska du låna micron?
- Ja, sa jag
- Jo men det kan du väl få då.

öööööh, tack då? Eller!?

Nej fyfan det sista 4 timmars passet var inget roligt alls!
Glad nu att jag är hemma :)

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA men vafan! Det är ju bara en micro?! :O Hare

2011-08-02 @ 21:34:07
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0