Älskar min praktikplats!

Förlåt för dålig uppdatering för en hel vecka!
Men praktiken har tagit kol på mig!
Jag är helt slut i kropp och huvud när jag kommer hem!
Men otroligt kul har jag!!
Jag kunde nog inte komma på någon bättre plats/butik!
Alla är snälla och jag lär mig verkligen jättemycket!
Jag får tillexempel stå i kassan själv :)

Det kommer in lagomt med folk och nu när jag har lärt mig vart allting ligger och de vanligaste frågorna som kunderna frågar så känner jag mig riktigt duktig!
Jag har absolut ingen ångest innan som jag har när jag jobbar med hemtjänsten!
Jag trivs och det är där jag hör hemma!
Att jobba i en butik: Jag har funnit mitt kall!

På onsdag efter praktiken ska vi alla på Arken samlas på Pizza Hut och avtacka en annan praktikant som varit där i 3 månader! Hoppas det ordnar sig med Buffy vakt bara så jag kan vara med :)

Hoppas ni får en rolig lördag! Själv har jag nog världshistoriens tråkigaste!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så himla kul att du trivs! :D

2011-04-10 @ 12:11:33
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0