Louise Johansson

Louise Johansson

Jag vill bara berätta vilken underbar vän jag har!

Igår hade jag prov i skolan och efter det gick jag direkt till Louise, där Buffy redan väntade på mig:)
Louise höll på o lagade lunch!
Hon bjöd mig på underbar god pasta-avocado sallad!!
Sen satt vi och tittade på en massa teve o stre, stre, stre och stre:)
Sen bjöd hon på massa te och bullar!
Sen kom Andreas hem och så bjöd dom mig på tacos och vin och drinkar!
Dom är helt jävla underbara de där två!
Dom tog verkligen hand ordentligt om mig igår när jag var gräsänka!

Louise och Andreas är nog de mest givmilda människor som finns!
Dom bjuder alltid på vin, drinkar och god mat! Utan att tveka! Fast de båda är två studenter!
Jag är så himla glad för att jag har er som mina vänner!! <3<3
Tack för en undarbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0