Företagsekonomi: MVG


Idag fick jag ett glädjande mejl!
Förra veckan hade vi delprov två i Företegsekonomi A!
Första provet fick jag VG+ på! Väldigt nöjd var jag då!
Men jag trodde inte att jag skulle få lika bra på detta prov, för jag hade missat några lektioner och det var mycket matte så det kändes inte helt okej när jag lämnade in det.
Men idag fick jag veta vad jag fick på provet:
34 av 37, vilket ger mig slutbetyget MVG
Stod det i det vackra mejlet!! :D
Otroligt glad och överraskad är jag!!
Av de två kurserna som vi har avslutat har jag MVG i bägge! Lite stolt måste jag erkänna att jag är;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis! Kul att det går så bra! :)

2010-10-24 @ 20:43:08
Postat av: Mamma

Du är så duktig <3

2010-10-25 @ 05:35:23
Postat av: Madde

Grattis! Va duktig du är gumman! :D

2010-10-26 @ 13:52:37
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0