Praktikplats!

Åååh!
Vad glad jag blev!

Igår skickade jag runt CV till massor av affärer om extrajobb/praktik!
Och idag fick jag svar från en affär!
Jag säger inte vilken butik det är förrän det är klart!
Men så här skrev dom i mejlet:
"
Hej!
Du får gärna komma till oss och göra din praktik!
Kom gärna in och presentera dig, du kanske har papper som vi ska fylla i?
MVH XXXXXX
"

Jag har mejlat min lärare och frågat om vi behöver något papper, om han svarar idag så går jag dit imorgon så att jag får det klart så fort som möjligt!
Fan va kul! Det är en affär som passar mig väldigt bra också! :)
Plus att butiken ligger i Nordstan, väldigt centralt :)
Öppetiderna är (tror jag) 10-20! Härligt, varken för tidigt eller för sent!
Gilla! :) åååh, ska gå dit direkt imorgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0