Let me have fun!

Är sååå sugen på körkort!
Körde i veckan igen och det är ju så himla kul!!
Kollar runt lite på körskolor i Göteborg, det finns en i närheten där jag bor (två busshållplatser, eller 30min promenad) och det verkade ganska billigt!
15 Körlektioner + Datoranvändning= 5990kr!
Va tror ni, ni som har tagit körkort? Är det ett bra pris?
Tänkte ringa imorgon och höra om man måste betala allting på en gång eller om man kan dela upp betalningen!
För 5990kr är ju väldigt mkt på en gång, men om man delar upp det så skulle det ju gå :)
Får väl alltid hålla tummarna!
Blev ingen tatuerare idag. När jag kom fram till Göteborg så orkade jag inte släpa på hunden och väskan en stund till så jag o babe åkte hem istället och mös:)
Ska dit imorgon istället!
Då ska vi ha en mysdag babe och jag på stan!
Ta en god fika och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tyckte det lät jätte bra ju! ;D

2010-11-05 @ 12:36:47
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Carolina

tyckte också det lät bra Mia, go for it! :D

2010-11-05 @ 14:46:28
URL: http://justmemf.blogg.se/
Postat av: Emelie

för ett tag sedan så hörde jag på radion om något erbjudande till dom 300 första som anmälde sig. Det va nåt billigt paket o då ingick allt, jag ska kolla runt lite åt dig. Tycker dock du ska satsa på ett intensiv körkort, alltså där du gör allt o har körkortet typ efer 1 månad. super bra =) kramar Emelie

2010-11-05 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0