Grattis!

Grattis till min duktiga Carro!
Som fick körkort igår:D

Hon skjutsade runt på mig igår o hon va så duktig:D

Säg grattis till henne HÄR:D

Igår klippte jag mig hos Emma, försvann bra mkt men nu är det inte så slitet och förstört i alla fall och det är ju bra jäkla gött det!

Här i skogen vräker det ner  regn och jag är snorig och fryser!
Inte kul alls!
Har duschat här på morgonen och ska snart göra mig iordning och gå till farmor och sitta och mysa med henne på eftermiddagen :)

Imorgon åker jag till Gbg, hoppas att Carro följer med:D Då blir det party party i helgen!

Nu ska jag fortsätta läsa en gammal bok jag hitta här som heter "Oförklarligt" Spännande!
Handlar om konstiga grejer som har hänt under åren!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0