13 November 2010: Grattis älskling!


En dålig cambild, men denna underbara skjorta köpte jag på Carlings igår för 349kr.

Igår så hyrde vi den nya versionen på "Terror på Elm street".
Vilka minnen! Madde och jag gjorde massa filmer baserade på detta tema!
Haha, gud va roligt vi har haft med den där videokameran!

"Naaaancy, naaaaaaancy. Är du vaken Nancy?"

Nightmares tror jag den bästa hette! Haha!
Vilka tider! Saknar det..

Idag blir det kalas för min underbare pöjkvän som fyller hela 25år idag!:)
Av mig så får han en deposition hos valfri tatuerare :)
Hihi, han blev jätteglad!
Älskar dig hunney :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja fan va kul! Saknar di tidera jag mä :( Vi hade ju så satans kul! :D haha.

Snygg skjorta förresten :)

O Stort grattis till Fredrik! :D

2010-11-13 @ 18:55:06
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0