Madeleine Karlsson


På lördag ska jag träffa min bästaste favoritperson i hela världen!!
Jag älskar den där tössa mer än livet självt och jag vet ärligt talat inte vem eller hur jag hade varit idag om det inte vore för henne!
Första gången jag såg dig var vi 6-7år och jag kommer ihåg att du hade flätor!
Hihi, så himla liten!
Hon har funnits där för mig när allt har vart så jävla skit och hon har funnits för mig när allt vart på topp och allt där emellan!

Denna underbara person är MIN kompis! MIN MIN MIN! Och ni anar inte vilken tur jag har:D
Inte många som är lyckligt lottade med en sån underbar vän!
Jag har upplevt så mkt roligt med denna tössa!!
Åhhh! Alla våra filmer, alla våra flamserier! Åååh! Ja vill va tio igen;)
Hihi!:D

På lördag ska vi busa igen! Saaaaaknar dig!!<<3<3

Madeleine Karlsson är den vackraste människa jag någonsing sett. Både på insidan och utsidan.
I love you Girl!


Kommentarer
Postat av: Kusin Ann Charlotte

Fan vad roliga!

2010-05-27 @ 21:41:01
Postat av: Louise

Hahahha inga gör så roliga filmer som ni :D

Det är ovanligt att två tjejer håller ihop så jäkla många år som ni gjort/gör. Sån vänskap tror jag alla drömmer om... <3

2010-05-28 @ 07:58:03
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Madde

fan vilken underbar vän du är!!! Guu så go! Sitter här o stor grinar. fy va fint skrivet!!!

Jag älskar dig!!!<3<3<3

2010-05-29 @ 05:02:57
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0