Yantramattan and Relaxing

Mmm! Jag låg 45minuter på våran yantramattan och hade på "yoga-relaxing" musik på och guuuud va gött det var:D
Jag tror jag somna faktiskt!
Så nu mår jag jättebra! Träningsvärken har gett sig lite och jag känner mig avslappnad och trött.
Sköööönt!
Igår på gymmet, gick det skitbra, allt gick så lätt och allt var så gött:D
När jag kom hem så var jag sååå glad för allt kändes så himla bra och jag känner mig lycklig igen.
Tyvärr blev jag snabbt tagen tillbaka till mörkret.
Men det var skönt att få må bra en liten stund i allafall.

I tisdags så köpte vi "Luftslottet som sprängdes"!
SÅ NU HAR VI ALLA:D WIE!
Så den ska jag titta på ikväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0