Roadtrip a lá Görlie

Heeej!
Igår va vi till faster Ulla Maj och firade henne:) Alltid kul att se släktingar som en inte ser så ofta:D
Där tittade vi även på hockey. Djurgården - Brynäs!
Sjukligt spännande och Brynäs gjorde mål i sudden death och vann!!:D
Så nu står det 1-1 i matcher!
Go Brynäs!
På Fredag (alldeles för lång tid kvar) ska Madde och jag ta bilen ner till Göteborg:D
Fan va kul!!! Vi lånar en GPS, packar in i bilen och så åker vi:D Fan va sköjigt det ska bli:D:D
Så nu längtar jag förstås till på fredag:D
Så jag stannar kvar i Värmland i några dagar till;)

(Carro om du läser det här: Ring mig, jag har inga pengar kvar på mobilen)

Nu ska jag titta på teven!! Hej då!:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja fan va sköj :D

Roudtripp! ;D<3

2010-03-21 @ 11:23:51
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag förstår det :(

2010-03-21 @ 12:15:38
URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0