"Dom Är Som Vi"

Jag och Madde tittade på Svensk Hollywood fruar reprisen igår!
Hon, Lena Jolton som älskar leopardmönster visade upp alla sina leopardprylar och då får jag se på den här:

Och i fredags när jag skulle åka hem till Göteborg igen från Värmland så gick mamma och jag ner i källaren för att kolla om det fanns något jag ville ta med mig. Hittade en wokpanna några bunkar en såsgrej och en skit snygg leopardmugg som jag ska dricka mycket té ur;)
Jag blev skitglad när jag såg den för jag tyckte den va skit läcker

Ganska coolt va?;) Jag har samma mugg som Lena Joltan där borta i Los Angeles;) Hihi!:)


Kommentarer
Postat av: Madde

aa, fyfan va coolt!! :D

2010-03-29 @ 20:38:16
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0