När ska livet börja?

Man kan tro att det mesta är elände nu. Och det är väl ganska eländigt!
Jag kommer inte in på någon skola, jag får aldrig något jobb, jag får aldrig några pengar, jag får aldrig göra någonting jag tycker är kul, pstaven krånglar, folk dör omkring mig som flugor.
Jag hinner aldrig återhämta mig innan nästa kris kommer.

För en vecka sen dog min underbara vän Niklas i en olycka.
Han blev påkörd av en vattenskoter när han simmade.
Han försvann och dagen efter hittade dom död.
Därför blir det inget jobb i Dalarna den här veckan för jag skulle jobba hos Annika (min moster) och hennes man är Niklas pappa.
Det är så jävla pissigt. Jag hade sett fram emot o jobba där så länge!
Jag o Niklas hade planer! Vi skulle ha så kul!
Nu känns ingenting kul längre.

Jag saknar min vän så. Det länns så overkligt. Som han fortfarande lever. Jag vill att min mobil ska ringa och så är det hans nummer.
Jag drömmer om honom, och hoppas hela tiden att han ska spöka för mig.
Det är helt sjukt.
Vart är han?

Elände elände, elände.

Nu har jag känt sug efter körkort också. Jag körde häromdagen och det gick jättebra o va så himla kul!
Vill så gärna ta körkort!
Men pengarna då? Det kostar ju så fruktansvärt med pengar?
NÄR SKA LIVET BÖRJA?
Jag vill ha ett jobb, pengar, körkort, bil och Niklas tillbaka.

Kommer jag få något av det jag önskar?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer att vända någon gång, jag lovar att det vänder!

2010-07-04 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0