Dikt från en kärlekskrank!

Läser igenom mina dagböcker från min ungdom:)
Både skratt och tårar.
Här kommer en dikt jag skrev 15/2 2004 (14år) En söndag:
Älska
Hur mycket jag älskar dig går inte att mäta i guld, silver, ömma ord eller kyssar.
Att älska
Att älska
Om du älskar mig vet jag inte och nästan bryr jag mig inte om, heller
För när jag hör ditt skratt tänker jag på din underbara kropp.
Att älska
Att älska
Jag blir nervös i din närhet.
Min mage orkar inte mer och mina naglar är kortare än någonsin.
Jag älskar dig.

Haha, det var väl vackert?:)
Här kommer ännu ett utdrag från min dagbok:  20/2 2004 (14år)
Men egentligen bryr jag mig inte om han kollar på porr, har socialen i ryggen eller älskar marilyn manson
det är bara att jag känner mig så hjälplös, som ett rådjur på en öppen äng å en jägare närmar sig...

Haha bra förklaring till kärlek (var det ju inte då men det tror man ju)! "som ett rådjur på en öppen äng" HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha :D Va roligt!

Söt. hehe.

2010-07-10 @ 22:03:03
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0