Sleeples nights keep on coming


Jag är så himla glad för min babe är här men han bara sover:P


Haha sötnosen!
Han gick upp 04:30 imorse för att komma hit till lilla mig:)

Snart ska vi gå till farmor och hälsa på och sedan kommer pappa o hämtar oss och vi ska till Storfors och handla o säga hej till mamma o så:)
Ikväll blir det tacos IGEN. Vegetarisk tacos blir det för mig med quornfärs. Ska bli spännande, se om det är godare än "sojaköttfärs"

Fint men kallt är det idag. Igen.
Jag saknar Egypten:(

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Hej sötis! :) Skulle du kunna kolla med din kusin om man kan få lösen till hennes blogg? :)



Hoppas allt är bra med dig Gumman! :)

2010-01-09 @ 12:03:36
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0