Scream your heart out!


Ajaj!
Jag får så förbannat ont i arlse när ja sitter:S
Ursch o ursch!
Ont i magen har jag med.
Trött är jag efter en natt med dålig sömn.
Bara gnäll här men va faen:)
Funderar på om jag ska dra iväg på möte eller inte ikväll? Orkar inte egentligen men...
Vi får se hur jag känner när klockan börjar närma sig 18.

Igår sökte jag sommarjobb på Liseberg som "gast"
Dom har ju ett spökhus så där sökte jag jobb som "spöke! Haha fyfan vilket roligt jobb:D
I fall jag får det har jag jobb från april-oktober! Vore ju kanon:D

Fick ett brev idag! Alltid kul!
Från... håll i er nu! Från TANDLÄKAREN!
oj, oj! Om en vecka har jag tid!
Gud, jag har inte vart hos tandläkaren på två år tror ja :$
Men här i Västra Götaland får man gå gratis till det år man fyller 22 och inte 19 som det är i Värmland.
Och då får man väl lika gärna passa på om det är gratis!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0