Keune

Vart o klippt mig hos Emma idag:)
Fick med mig silverschampoo o balsam hem
Silkesdroppar
1 hårinpackning också fick man schampoo på köpte:)

Gött o bli av med lite slitet också! Tack Emma:)

Sen åkte vi hem till Madde o "lana" Sims i flera timmar:D
Sen traskade jag hem i -20grader i 2kilometer:S Svinkallt och händerna och fötterna var som klumpar bara när jag kom hem.
Ja fyfan va hemskt det var:S
Det va kul o "lana" med Görlie idag:D Ska antagligen träffas imorgon med:D:D

Helt besatt i "The Sims 3" spelar hela tiden:D haha!

Jag har gått o blivit vegeterian ja!


(igår åt jag dessa: Helt underbart goda)
Jag har inte ätit kött på några veckor, (månader?)
Känner inget sug efter det och känner att jag klarar mig bra utan det så nu ska jag börja med sånna här produkter.
Dessa goda "biffar" var helt otroliga! Mmm! Rekommenderar! Lite dyra kanske 38:-/4st.

 

Idag så prövade pappa o jag vegetarisk taco. Det smaka lite som "fejkad köttfärs" inte så jättegott faktiskt, det blir att pröv quorn nästa gång i stället:)

Nu ska jag spela SIMS igen och ikväll ska jag titta på "Rolandz-Kärlek och annanas" och se om det är ngt roligt:)

Kommentarer
Postat av: Arbetslösa bloggen / Tess.

Svar; Ja precis,man mår piss av o gå hemma :( man segnar ihop liksom :(

Tack för stödet <3

Lycka till själv :)



Kram Therese

2010-01-05 @ 15:59:34
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0