Julté och minusgrader



Godmorgon:)
Fast inte för mig. Sov otroligt dåligt i natt:S Träningsvärk i hela kroppen o ont i arlse får jag när ja sitter:S
Aj, aj!

Idag är det strålande sol och strålande in i märgen kallt -25.
Tagit morgonkiss och morgonbajs med hunden i det fina men kalla vädret. Mysigt:)
Och nu avnjuter jag min tékopp till "NYHETSMORGON" och motorvärmen som värmer upp vardagsrummet med sin brummande. Lite mysigt faktiskt:)
Buffy busar med boll i hallen och skäller på den ibland! Hehe!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på? Hmm... Spela Sims kanske?;) Hihi, jag är helt besatt!
Kommit in i en sån där "Sims-period" när jag inte gör något annat än o spelar!:D

Nej nu ska jag dricka klart min te!


Kommentarer
Postat av: Janni Kylmäaho ♥

Va fin du är, gumman! :) och vilken härlig morgon du verkar ha haft! :)



Sv; Åh Tack så mycket, Vännen! :)

2010-01-06 @ 22:15:08
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Madde

Va mysigt det lät :)

Ja sims är ju as kul!! :D

2010-01-07 @ 08:02:51
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0