Hemköpta böcker

Söv så otroligt skönt inatt så det var helt otroligt:)
Fast jag drömde mardrömmar om tsunamis och läskiga människor:S

Babe o jag åt frukost och sen tog vi oss in till stan och jag fick med mig lite böcker hem


Jag har börjat läsa "Veronika bestämmer sig för att dö" som va bioaktuell ganska nyss med vackra Sarah Michelle Gellar i rollen:)
Så här står det om den boken på bokus.com:
"Veronika är ung och vacker, har vänner och beundrare, fast jobb och en familj som tycker om henne, men ändå är hon inte lycklig. Det är något som fattas i hennes liv. Morgonen den 11 november 1997 bestämmer hon sig därför för att dö. Hon tar en överdos sömntabletter - bara för att lite senare vakna upp på närmaste sjukhus. Där berättar man för henne att hennes hjärta är skadat och att hon bara har några få dagar kvar att leva."

Och om Sofie Kinsellas bok står det så här om:
"Det här är berättelsen om en flicka som behöver ta det lugnt. Som behöver finna sig själv. Som behöver bli kär. Och som behöver upptäcka hur man använder ett strykjärn."

Recensioner om böckerna kommer senare:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, men den var det LÄNGESEDAN jag läste ;) hehe

2010-01-16 @ 19:40:30
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0