Cinnamon

Sorry för seg uppdatering.
Har varken haft lust eller ork till att blogga.
Men igår kom min pojkvän hit i ett akutbesök! Helt underbart!
Saknat honom som en toke!

Börjar bli redigt trött på skogen också. Göteborg lockar!!
Saknar kära Götet!
Inflyttningfest är jag bjuden på sen också när jag kommer hem!!
LÄNGTAR!:D Faen va kul vi ska ha Louise o Erika;) Hehe!
Men snart åker jag hem igen! Gött mos:)

Imorgon blir det o träffa Emma o lilla Madde:) Ska bli kul!
Åker till Kröppa imorgon och där ska jag väl vara i några dagar framöver, innan jag åker antagligen!
Blir te o träffa min soulmate för té o hundpromenader;) hehe!

Nu ska jag dricka KANELTÉ!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0