Guuud

Sjukt jävla trött.
Som vanligt var nattsömnen kass.
Vaknade innan 09 av att tapetserarn' ringer på dörren och Buffy får damp.
Upp fort som ett as o öppna i morgonrock:P
Så nu hänger ögonen på mig:( ingen vacker syn inte.
Försöker pigga upp mig med té men det hjälper inte. Kanske borde slå på kaffe?
Men blä, jag tycker inte ens om kaffe.
Senare ska babe o jag gå till affären o handla lite inför helgens mys:)
På alla <3ans dag ska vi bara va hemma o mysa:) Köpa hem o laga lite god mat och bara rå om varandra!
Ska bli så skönt!:)

Imorgon jobbar Fredrik sitt sista skitpass:D No more 11-22:15!! FAN VA GÖTT:D
Nästa vecka blir det 18:30-22:15. Lite bättre de;)

Själv har jag sökt 500jobb idag tror ja!
Helt slut!
Så om inte ngt nappar nu då vette faen!!

Nu är jag helt slut!
Vill bara sova, men det är bäst jag är uppe till tapetserarn' kommer igen efter sin lunch så jag kan släppa in honom, men sen går jag nog o lägger mig ett tag med min bok!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0