Buffyfans är vi allihoppa, allihoppa!


Ååh!
Idag har varit så himla kul:D
Vi var två st "värvare", vi skulle va fyra stycken men två var sjuka.
Så vi var två tjejer + ledaren.
Den andra tjejen heter Martina o va 20år och ledaren heter Olle och är 25år.
I början så skulle vi presentera oss och när jag berättade att jag hade en hund som heter Buffy
kom det fram till att dom var två inbitna Buffy fan dom med:D
Helt otroligt!!!!
Det händer inte ofta!
Sen fick vi utbildning och jag lärde mig jättemycket!
Känner mig jättepepp och vill verkligen ha det här jobbet!
Vi måste värva 2-3 personer/dag för att få jobba vidare nästa vecka!
Det var tydligen standard att värva så många.
Sen kom det också fram till att Martina hade läst teater hon också!
Och sen åt vi lunch. Vegetarisk sushi<3 och då kom det fram till att vi alla var vegeterianer!
Haha!! Vi hade så mycket gemensamt så det var helt otroligt:D
Verkligen jättekul!!!:D Jag har haft en riktigt bra dag idag! Hur kul som helst:D

Imorgon är det utbildning 10-13. Sen lunch och sen är det dags för att börja värva!!
Önska mig lycka till:D


Kommentarer
Postat av: emma

oj vilket sammanträffande! va roligt att träffa nytt folk. vad ska du värva folk till? det är inget man kan hjälpa till med??

2010-02-23 @ 19:20:45
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0