Beylis

Godmorgon!
Förlåt att jag var så dålig på att uppdatera men så är det ibland!

Pratade nyss med min käre mor, våren äldste katt har kommit hem (varje sommar så sticker han iväg o kommer hem på vintern) och nu är han väldigt dålig våran lille Beylis, han är så mager och smal att han inte ens kan stå upp säger mamma =/
Lille gubben, hoppas jag hinner träffa honom innan han försvinner för gott :(

Imorgon runt 18 är vi i Värmland i alla fall!
Ska bli så jävla skönt och träffa alla igen :) Då ska även Fredrik få sin julklapp (eftersom vi inte ska fira jul ihop och vi kommer inte ses förrän på nyår).
Men jag säger inte vad det är förrän han har fått den, men den är riktigt bra ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Nej, Beylis:( Han var ju så go... Men hur gammal är han? Gammal väl? <3

2010-12-16 @ 22:19:44
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

Stackars BIIIIIII!!!!!! :(

2010-12-18 @ 22:46:33
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0