Jag har besök


Det spökar här.
Det gör verkligen det, men det är inte läskigt. Jag är inte rädd.
Häromdagen när jag låg och vilade (läs sov) så vaknade jag till och hörde steg som gick från sovrummet ut mot hallen.
Jag ropade "Hallå?" men fick inget svar och så somnade jag om igen.

Imorse när Fredrik hade vart ute med Buffy så gick han in med henne och stack direkt till jobbet men någon viskade i mitt öra. En man, var det. Förstod inte vad han sa men någon viskade!!
Jag tittade upp för jag trodde att det var Fredrik.
Ropade "Hallå" igen men fick inget svar.

Det är inte bara det. Jag ser saker i ögonvrån hela tiden. Som liksom flimrar..

Jag tror det är Niklas som är hos mig, för det händer oftast när jag är själv.
Han tittar till mig och skyddar mig! Helt säker på att det är han, för jag var väldigt upprörd.
Igår var en väldigt jobbig natt för gud vad jag saknar honom....

Gud va ja hoppas att det är han :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tror mä det är han som är hos dig!

2010-12-13 @ 10:22:36
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: sanna

det låter som min gamla lägenhet. där spöka det som fasen:)

men är det nån du känner så är det ju bara bra på nåt sätt... för mig var det bara random spöken, men jag tycker det är lite härligt.. haha! knäpp jag lät nu, men du vet vad jag menar:)man är ju aldrig ensam:)

hoppas allt är bra med dig iaf!

2010-12-14 @ 01:59:54
URL: http://atmosphereofpanic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0