FAN VA BRA!

Vilken underbar dag på jobbet!!
Det är bara en massa goa tanter o gubbar!
Sista tanten jag gick till bjöd på fika, så där satt vi o prata en timme, sen tillbaka till lokalen o så sluta jag!
Ett ganska bra avslut tycker jag;)

När jag hade slutat kom chefen fram till mig:
- Maria, följ med mig in på kontoret.
Fan va nervös jag blev.
- Vad gör du nu? frågade han.
- Pluggar lite grann, sa jag.
- jaha...jag tänkte erbjuda dig lite fasta tider.
- Vilka dagar? frågade jag
- Alla!

Åååh, det är inte ofta man tackar nej till ett heltidsjobb!:S
Det sved, det gjorde det verkligen.
Men jag vill så gärna plugga o prova ngt annat!

Va roligt, då måste dom ju tycka att jag sköter mig bra!:)
Jag trivs!
Denna vecka för mig ser ut så här:
Måndag (idag): 7-15:30
Tisdag: Skola 10.30-12.30 Jobb 15-20
Onsdag: Jobb 7-15:30
Torsdag: Skola 8.15-11.30
Fredag: Skola 11.45-12.45

Blir det Värmland ihelgen?
Vi får se va plånboken säger:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt att du blev erbjuden heltids jobb :D synd att du var tvungen o tacka nej :/

2010-08-24 @ 11:59:59
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0