Ge mig ett jobb!!

Idag är det ingen bra dag. Mår illa. Har inte fått i mig någon mat sen i tisdags så jag tänkte att det var kanske därför jag mår illa (Känner ingen hunger) men så tvinga jag i mig frukost.
Vilket var HEMSKT! Ursch, tänk dig att det känns som man kan spy vilken sekund om helst och så försöker du äta på de!
Blä=/
Mår bättre när jag ligger ner så det blir att köra med Fredrik idag;)


Skit glad är jag i alla fall för bagare/konditor utbildningen! Får verkligen hoppas på att jag kommer in:) Det är bara 20platser så vi får hoppas! Skulle verkligen va enormt kul!
Då blir det lätt att få jobb sen också! Lovely!

Sökt tre jobb idag, men det känns så värdelöst. Ingen vill ha mig:(
Jag vill så gärna ha ett jobb!! Ett deltidsjobb + att jobba extra skulle passa mig perfekt!

Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0