Årets första frukost!



Idag har det varit en helt underbar dag!
Jag började dagen med en morgonpromenad på 30min och sedan avnjöt jag o babe första frukosten på balkongen:D
En smoothie gjord på hallon, banon o kesella och en äggsmörgos med grönt té fick utgöra min frukost:)
Sedan gick vi ut på en 75minuters promenad som var UNDERBAR:D
Vädret var varmt och härligt och nu är det verklgen vår på det!
Halleluljah!

Efter promenaden satt jag på balkongen och läste bok i solen och gud vad den brände:)
Sen tog babe och jag en underbar dusch när jag riktigt skämde bort mig själv:)
Peelade mig i duschen, kom ut och smörjde in mig och sprayade lite parfym och mmmmm!
Idag har varit en riktig "ta-hand-om-mig-själv" dag! Sånna behövs verkligen ibland!
Så att man orkar med sig själv!
Jag har lånat Fredriks stegräknare idag och jag är uppe i 11000 steg:D Jag är helt slut i benen!
Hoppas morgondagen blir lika underbar och varm!
VÅREN ÄR HÄR!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kunde inte kommentera på inlägget under.



Tack så jätte mycket att du svara på min fråga!:)

Jag som äter 1 gång om dagen för att gå ner x) och jag cyklar ungefär 30 min 3 dagar i veckan, men jag ska börja cykla varje dag (:.



2010-04-04 @ 10:21:21
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Svar till Malin:

Gud va glad jag blir av din kommentar!!:)

Lycka till!!

2010-04-04 @ 11:23:15
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0