We could just pretend...

Guuud! Va så hungrig när jag kom hem från skolan att jag höll på o dö!
Skärde en banan och ett halvt äpple och hade i en djupskål med två teskedar keso! YUM!
Så nu är jag en människa igen!


Min lunch: Fiskpinnar utan panering men spenat o mosad blomkål!

Föreläsningen vi hade imorse var SÅÅÅ tråkigt! Hade verkligen inte behövt gått på den för den gav INGENTING!
Superträl:( Sen imorgon är det 09:30- ???? som gäller! Vi ska ha "workshops" imorgon så vi får väl se när man slutar. TIDIGT hoppas jag!

Har en sån träningsvärk i kroppen att det är lite gött:) Körde ett stenhårt benpass igår men även träningsvärken från i tisdags (överkropp) kom idag!
Ska försöka ta mig iväg till gymmet sen för ett överkroppspass sen. Just nu känner jag mig inte så motiverad:(
Men det är väl disiplin som gäller?

Skitbra seminarie idag på eftermiddagen! Vi i gruppen jobbade på skitbra och hade bäst upplägg för en lektion i årkus tre! Kanoners;)

Nej nu borde jag gå ut med hunden men vi hörs förhoppningsvis senare:D

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0