Studiemedel!

Kolla va snyggt ja har gjort:D



Det ska ja lämna in i möra! Skitnöjd!:)

Skolan idag gick bra, sen när jag kom hem vid 16:00 så gick babe o ja o hunn till biblioteket (En promenad på 25min) där vi skrev ut mina papper och sedan på en mysig promenad hem igen! Duktig med motion!:)
Köpt 4/6 böcker idag också till nästa kurs som kommer:) De kosta bara 100kr!! Wie!
Hade stämt upp möte med en tjej via blocket.se!

Sen efter promenaden så lagade vi middag! Mos och ungstekt falukörv! Mmmmm!:)
Gött!

Studiemedlet fick jag idag med! Snacka om att jag blev lycklig för vi är väldigt fattiga här men inte nu längre!:D
Nu ska jag dricka te! kramkram:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0