Göööööörlie!

Ursch:(
Jag drömde så hemskt inatt!
Jag drömde att Madde kom hit till Göteborg, men inte för att hälsa på utan för att bli avrättad!!!
De va typ ett nazistsamhälle här i Sverige för hon hade gjort ngt test och inte stavat tillräckligt många ord rätt, så nu skulle hon bli halshuggen!
Jag var skitlessen och hon hade liksom accepterat de:S
Jag skulle följa med henne ner o hålla henne i handen medan hon blev....halshuggen.
Hon berättade för mig att jag inte skulle gråta, att hon skulle bli sövd så hon skulle inte känna någonting och då kände jag att jag blev lite lättad, hon skulle inte få ont i alla fall.
Men sen när det var en timme kvar så brast jag ut i ångestfylld gråt och var helt hysterisk o sa att hon fick inte dö, jag skulle inte klara mig utan henne, hon var mitt allt och jag älskade henne!
Då vaknade jag av att jag grät o Fredrik fick trösta mig!
Fy de va så jävla hemskt!

Fy jag saknar dig Maddegumman! Kom hit den 25:e September för då spelar Early To Bed på ett ölställe så vi kan va fulla;) hehe! Ta med dig Erik kusinen så har vi så jävla kul:D Löning då osså, även för dig;)
ÄLSKAR DIG GUMMSILUMPSI!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

näää stackars Görlie som drömmer så hemskt om Görlie :S urch :(

Sotligt det lät! :(

O va du är söt då gumman! Grinar ju fan!!

Saknar dig så JÄVLA mycket Görli!! Du är den underbaraste vän man kan ha!!

JAA!!

2009-09-17 @ 21:03:53
Postat av: Madde

Jaa!!.. vi får försöka o komma ner då! :D skulle vara skit kul!!! ;D ska prata med Erik ;D

Massa pussar på diG! <3<3<3 Goding!

2009-09-17 @ 21:05:24
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0