Don't be afraid to be different



Jag har haft en liten deppig vecka. Inte mått kanon kanske. Personliga grejer som är jobbiga.
Har inte haft lust eller ork till att ta mig till gymmet så det har inte blivit någon träning.
Känner mig som en fet gris, känns som jag bara äter o äter o inte tränar, känns som jag gått upp typ 20kilo och jag ser sedan hur huden börjar hänga igen, vid armarna, magen och låren o så där :'S
Men jag måste intala mig själv att jag kan INTE tappa muskler så fort, jag kan inte gå upp i vikt fort.
Det går liksom inte, men spegelbilden och självkänslan säger något annorlunda.
Oh fan...

Kommentarer
Postat av: Karin

Va faan, har du fått tag i far dins gamla målarbyxor el??!! ha ha...ska inte visa Alicia dem, då ska hon ha ett par direkt!!! kram på dig....

2009-09-30 @ 19:06:11
Postat av: Louise

De där tightsen är ju sååå snygga!! Om jag hade pengar så skulle jag beställt direkt jag också! :D



På tal om att känna sig tjock & att man bara äter och äter och inte tränar under tiden så det känns som att man går upp massa i vikt, den känslan har jag också just nu : ( Men samtidigt så känner jag att, va fan, man lever ju bara ett liv och varför ska man inte få njuta då? Jag är inte överviktig och jag strävar inte heller efter att bli pinnsmal, för är det inget snyggt! Så jag tränar hellre för min egna hälsa och för att det är roligt, men att träna enbart för att gå ner i vikt, det är inte lika roligt. När man stressar sig så sägs det ju att resultatet tar fan så mycket längre tid..? Så jag tycker att vi ska få ha kul istället och göra vad fan vi känner för Mia, eller vad tycker du ? :D

2009-10-01 @ 05:58:54
URL: http://louisenystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0