They want me so bad

En jävligt otippad grej hände idag.
Dom vill verkligen ha mig asså, haha dom gör ju ALLT för o få mig...

Idag på VFU:n gick det jättebra. På hemkunskapen hade vi 5:or och jag fick hjälpa två killar som hade det lite svårt. De gjorde pannkakor, det var jättekul att kunna hjälpa o va lite "lärare"
Sedan så hade vi språkval med en liten grupp, hjälpte även en tjej där.
Sedan lite planering inför måndagen när jag ska ha en egen lektion! :D
Lite stojigt och bråkigt har det vart idag; det är ju liksom fredag.
Ikväll kommer Görlie Pörlie! Fan va ja längtar! Kan inte den där tössa va här redan nu;) hihi!:D
Ikväll ska vi äta tacos tänkte jag o äta en thailänsk efterätt o dricka lite vin o bara prata:)
O sen imorgon ska vi på en gruppträning "SatsAFRO" Vi ska dansa afrikansk dans!:D Helt gratis!
Haha, SATS ringer mig jämt o ständigt o vill att jag ska dit o provträna!

Nej nu ska jag försöka få ork till att städa o sen handla lite!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vilka vill ha dig? :D

2009-10-10 @ 17:10:09
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0