'Mama I'm coming hoooome'

God Morgon!
Igår kväll va de kul om ändå inte som ja trodde:P
Kom hem till Storfors vid halv tre, fick skjuts av Kenneth från Skövde.
Sen kom pappa o då åkte vi till Kga där ja köpte rosa linser (för hela 399kr:O)
Kom hem, duschade o fixade linserna o åt, sminkade o Frida fixade fint hår o så ringde ja till Madde o då ligger hon o söver:O
Haha!
Så då gick ja inte dit:P
Så vi satt här o drack lite vin o så och sen sömna ja så gött!
Min pöjk han har spelat in musikvideo inatt han, duktiga babe!
Fick en bild av honom i natt o guuuud va fin han var! <3 Min pöjk de:D
Saknar honom så:(
När man varit med varandra hela tiden i 2veckors tid så blir det så tomt så fort man är utan honom:O
Konstigt det där:)
Idag ska jag hälsa på farmor o sen till storförs o hälsa på mormor:) Ikväll kommer mina underbara barn också!


Kommentarer
Postat av: Janni Kylmäaho ♥

Oooh Rosa linser! :D De vill vi se bild på ! :D

2009-11-03 @ 12:21:20
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0