Egypten!

Flygresan gick jättebra men jag hade riktigt ångest vid starten!
Trodde inte jag skulle bli så rädd som jag blev! Det var när Fredrik o ja såg att vi inte skulle sitta bredvid varandra som ångesten kom men under start så frågade vi om det var okej att Fredrik satt bredvid mig och det var det! Tur det för gud va rädd ja va:(
Sist ja flög så var det ju skitläskigt, planet skakade o så där:S

Se bilder på facebook istället! Blogg.se så jävla segt!
Här är det i alla fall underbart värre! Varmt o gött o ja sakner inte Sverige alls:)
Det enda som är lite jobbigt är alla försäljare som hoppar på en i tid otid:(
Kolla bilder HÄR

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackar Görlie! Men det har du väl redan glömmt nu förstår ja. haha. Hoppas ni har det hur gött som helst!!! :D Sköt om er! Puss o Kram!!<3

Bilden såg jätte härlig ut!! :)

2009-10-17 @ 10:06:49
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Varför skulle ni inte få sitta bredvid varandra först?! :O :(

2009-10-17 @ 18:45:15
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0