The light I saw before is gone


Hej på er allihopa!

Här i Göteborg har det snöblaskat hela dan=/ Mindre kul.
Dagen började 11 för mig.
Kl 12 år jag ett äpple som smakade kemikalier URSCH:S
Sedan kom Fredrik hem från jobbet och då gick vi o gymmade och jag fick leka lite personlig tränare.
Tränade ben, rygg.
Barnmoskan sa att jag va tvungen o vänta 1 vecka innan jag fick träna armar :( Tråkigt

Sedan gick jag till solariet och värmde mig i 20minuter. Hem och fick tvinga i mig keso o avocado.
Depp i soffan. Fredrik åkte iväg till Marcus och började signera skivor.
Jag gick o duschade, gått ut med hunden. Försökt o läst TRÅK boken "Ett oändligt äventyr".
Just nu suger livet.
Så jävla ovärd dag. Dagen som Gud glömde tror jag.
Vi skulle ha en mysdag idag liksom men så blev ju inte fallet, sett min Fredrik sammanligt ca 4timmar idag.
Han har icke kommit hem än. Sen är det läggdags för imorgon är det skola igen.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Skola, o sen börjar Fredrik jobba när ja slutar så jag får väl va ensam hemma igen o försöka få något gjort i plugget; har tappat lite sug.
Jag vill bara krypa ner i sängen och gråta bort den här dagen.

Mina närmaste: Det är ingen idé o va orolig för mig, det är antagligen biverkningar från staven bara, så hör inte av er, jag behöver va själv i kväll.


Kommentarer
Postat av: dessan

Åhh fy! Har också läst den jävla skit boken, vi skrev ett arbete på 6 A4 om " vad är kunskap" Blää!! Hur går det annars i skolan så? :) Puss & Kram

2009-11-10 @ 21:42:20
URL: http://dessan.webblogg.se/
Postat av: Louise

Mia Mia...vi tar oss igenom den jävla tråkboken snabbare än du tror:D

2009-11-10 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0